shkhe
افزونه زمینه های دلخواه پیشرفته | افزونه ACF Frontend Form Element نسخه 3.3.25 افزونه زمینه های دلخواه پیشرفته | افزونه ACF Frontend Form Element نسخه 3.3.25
adminPhoto

علی شفیعی

مدیرعامل

افزونه زمینه های دلخواه پیشرفته | افزونه ACF Frontend Form Element نسخه 3.3.25

اشتراک گذاری مطلب

افزونه زمینه های دلخواه پیشرفته | افزونه ACF Frontend Form Element نسخه 3.3.25

 افزونه زمینه های دلخواه پیشرفته | افزونه ACF Frontend Form Element : پوسته ACF Frontend Form Element Pro یک افزودنی که به شما اجازه ساخت فرم های ارسال (ACF frontend) در ویرایشگر المنتور می دهد.

 با استفاده از این افزودنی، کارابران می توانند خارج از مدیریت وردپرس مطالب را ارسال کنند. 

از دیگر قابلیت های این افزونه، ایجاد فرم های ACF برای ذخیره کردن متای سفارشی در صفحات، نوشته ها، کاربران و سایز بخش ها می باشد. سپس با استفاده از المنتور فرم را در بخش های مختلف سایت قرار داده و به دلخواه خود سفارشی سازی کنید.

 افزونه ACF Frontend Form Element
افزونه زمینه های دلخواه پیشرفته

چه چیزی در این افزونه وجود دارد؟

این افزونه دارای بیش از 25 نوع فید مختلف مانند لیست باکس، متن، ایمیل , عدد، دکمه های رادیویی، انتخاب نوشته و برگه، انتخاب دسته و تاکسونومی، گوگل مپ و انتخاب رنگ و ... است. 

در نسخه Pro این افزونه ، چهار فیلد بسیار پرطرفدار که قبلا جداگانه فروخته می شدند یکجا آورده شده اند که عبارتند از گالری، تکرار کننده (Repeater)، صفحه تنظیمات و محتوای انعطاف پذیر (Flexible Content) که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

ویژگی های افزونه ACF Frontend Form Element Pro

بدون نیاز به کد نویسی بدون نیاز به دانش استفاده از کد های ACF، به راحتی در المنتور فرم های مدیریت محتوا را طراحی کرده و به کاربران نمایش دهید.

 ویرایش، اضافه و حذف نوشته ها به کاربران اجازه دهید بدون دسترسی به پیشخوان وردپرس، نوشته ها را از بخش ظاهری سایت (Frontend) منتشر کنند. همچنین کاربران می توانند نوشته ها را ویرایش کرده و حذف کنند. 

ویرایش حساب کاربری این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا اطلاعات حساب کاربری خودشان را در وردپرس ویرایش کنند. اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، ایمیل و … را ویرایش کرده و ذخیره کنید. 

فرم ثبت نام کاربر با افزونه های بسیاری می توان فرم ثبت نام را ایجاد کرد. ولی با استفاده از افزونه ACF و افزونه ACF Frontend Form Element Pro می توانید فرم های سفارشی دلخواه با فیلد های مختلفی ایجاد کنید. همچنین می توانید برای جلوگیری از شلوغ شدن صفحه، فرم ها را در پنجره Modal باز کنید.

 نقش کاربری اگر فرم خاصی طراحی کردید و نیاز دارید فقط گروه خاصی از نقش های کاربری این فرم را مشاهده کنند، افزونه ACF Frontend Form Element Pro این قابلیت را به شما می دهد. برای مثال می توانید فرم ویرایش نوشته را تنها برای نقش کاربری ویرایشگر نمایش دهید.

ویرایش تنظیمات عمومی این یکی از قابلیت های جذاب افزونه ACF Frontend Form Element Pro. با استفاده از این قابلیت اگر محتوای عمومی در صفحه دارید. مانند اطلاعات داینامیک در سربرگ یا فوتر، می توانید صفحه تنظیماتی طراحی کرده و با استفاده از افزونه ACF اطلاعات را تغییر دهید.

 ارسال ایمیل اطلاعات پر شده در فرم های ACF را به ایمیل ارسال کنید. با استفاده از این ویژگی تنظیم کنید اطلاعات را به ایمیل ارسال کنید.

دیگر ویژگی های افزونه ACF Frontend Form Element Pro

  • محدودیت ارسال – برای کاربران محدودیت در ارسال ایجاد کنید.
  • سفارشی سازی فرم ها – با استفاده از صفحه ساز المنتور، فرم ها را سفارشی کنید.
  • فرم چند مرحله ای – فرم های طراحی شده با افزونه را به صورت چند مرحله ای ایجاد کنید.
  • سازگاری با ووکامرس – به راحتی محصولات ووکامرس را با فرم ها اضافه کنید. مانند (Dokan)
  • ارسال ایجکس – فرم های ارسال ساخته شده را بدون نیاز به رفرش صفحه ارسال کنید.
  • گوگل Recaptcha – فرم های خود را با استفاده از Google Recaptcha برای جلوگری از ارسال هرزنامه ایمن کنید.

افزونه زمینه های دلخواه پیشرفته چگونه کار می کند؟

کار با این افزونه فوق راحت است. به سادگی فیلدهای دلخواه خود را می سازید، نوع آنرا انتخاب می کنید و مکان نمایش آنرا تعیین می کنید و در نهایت در قالب خود فراخوانی می کنید.

مکان نمایش: می توانید مکان نمایش زمینه ها را نیز دلخواه سازی کنید. برای مثال مجموعه ای از فیلدها را در دسته "کتاب ها" نمایش دهید و مجموعه ی دیگری از فیلدها را بسازید و در دسته "همایش ها" نمایش بدهد.

 یا حتی بیشتر از این می توانید تعیین کنید مجموعه ای از زمینه های دلخواه را برای "کاربرانی" که "سطح دسترسی ادمین" دارند و در حال نوشتن در دسته "کتاب ها" هستند نمایش دهد! بی نهایت جای کار دارید ! فراخوانی در قالب: به کمک یک کد ساده PHP یعنی (the_field) می توانید مقادیر ذخیره شده در زمینه های دلخواه را در قالب نمایش دهید.   

گردآوری: نایس کدرز

دیدگاه ها

کامنتی برای این پست وجود نداره

چند مطلب دیگه

آخرین مطالب

افزودن دیدگاه


ارسال
بیخیال
shakhe 1 shakhe 2