shkhe
افزونه Permalink Manager | افزونه مدیریت پیوند یکتا در وردپرس نسخه 2.2.16 افزونه Permalink Manager | افزونه مدیریت پیوند یکتا در وردپرس نسخه 2.2.16
adminPhoto

علی شفیعی

مدیرعامل

افزونه Permalink Manager | افزونه مدیریت پیوند یکتا در وردپرس نسخه 2.2.16

اشتراک گذاری مطلب

افزونه Permalink Manager | افزونه مدیریت پیوند یکتا در وردپرس نسخه 2.2.16

افزونه Permalink Manager | افزونه مدیریت پیوند یکتا در وردپرس : با افزونه Permalink Manager Pro شما می‌توانید به راحتی همه لینک‌های وب‌سایت خود را برای هر نوشته، هر صفحه یا هر پست تایپ (Post-type) دیگری تغییر دهید یا آن‌ها را شخصی‌سازی کنید.

 Permalink Manager یک ویرایشگر URL مناسب وردپرس برای SEO است. این برنامه شامل مجموعه ای از ابزارها است که به سفارشی سازی لینک های ثابت کمک می کند. 

می توانید از آن برای ویرایش آدرس های URL پست ها، صفحات، دسته ها و برچسب ها استفاده کنید. با ووکامرس، انواع پست های سفارشی و طبقه بندی ها به خوبی کار می کند.

افزونه Permalink Manager
افزونه مدیریت پیوند یکتا در وردپرس

بهبود سئوی وب‌سایت شما

اگر از صفحات خطای 404 خسته شده‌اید، با افزونه مدیریت پیوند یکتای وردپرس به صورت خودکار ریدایرکت‌ها برای همه لینک‌های ناموجود انجام خواهد شد.

 لینک‌های متعدد 404 بسیار برای سئوی وب‌سایت شما بد است. با این افزونه، از تولید چنین لینک‌های جلوگیری کنید و سئوی وب‌سایت را بالا ببرید.

 مدیریت پیوندهای یکتای ووکامرس توسط این ویژگی می‌توانید همه پیوندهای یکتای صفحات ووکامرس، محصولات، دسته‌بندی‌ها را به صورت جداگانه با استفاده از گزینه “ویرایش آدرس URL” تغییر دهید. همچنین URL های عمومی را برای کدهای کوپن ووکامرس تنظیم کنید تا وقتی که لینک مورد استفاده قرار می‌گیرد، به صورت خودکار تخفیف اعمال شود.

 ویرایش گروهی پیوندهای یکتا شما می‌توانید به صورت دسته جمعی نامک‌های (Slugs) هر نوشته، صفحه را ویرایش کنید. آن‌ها را با این ویژگی حذف یا جایگزین کنید یا اینکه از آدرس‌های دارای کلمات مجهول یا نامتعارف هستند کنترل نمایید.

امکانات افزونه ویرایش پیوندهای یکتا در وردپرس Permalink Manager Pro :

  • پشتیبانی از فیلدهای سفارشی
  • قابلیت ترجمه لینک های وردپرس
  • پشتیبانی از WPML
  • دارای فایل زبان برای ترجمه
  • پشتیبانی از سایر افزونه های ورپرس
  • سازگار با وردپرس 5.2 و بالاتر
  • سازگار با انواع مرورگرها مانند کروم، فایرفاکس، سافاری و غیره
  • قابلیت ویرایش لینک صفحات
  • و بسیاری امکانات دیگر

پست سفارشی و طبقه بندی های لینک های ثابت

Permalink Manager Pro بسیار کار آمد کار می کند. این برنامه از هر دو نوع محتوای بومی و سفارشی پشتیبانی می کند که شامل صفحات، پست ها، دسته ها و انواع پست های سفارشی / طبقه بندی ها است.

 آیا نیاز به اضافه کردن آدرس های طبقه بندی شده دارید یا پایه لینک های ثابت را حذف می کنید؟ این پلاگین با انواع محتوایی که توسط پلاگین هایی مانند WooCommerce ، Toolset Types یا Pods کنترل می شوند، به خوبی کار می کند تا چند مورد را نام ببرید. 

چندین لینک ثابت را به طور هم زمان ویرایش کنید. برای ویرایش تک تک URL ها می توانید از Permalink Manager استفاده کنید. و یک روش راحت تر نیز وجود دارد – شما می توانید به طور کلی آنها را تغییر دهید! ابتدا به بخش Permastructures بروید و فرمت های لینک ثابت را تنظیم کنید. 

به طور پیش فرض، از آنها در permalinks جدید استفاده خواهد شد. همچنین می توانید آنها را در آدرس های قدیمی بازسازی و اعمال کنید.

 تغییر مسیر خودکار لینک های ثابت قدیمی نیازی نیست نگران خطاهای ۴۰۴ باشید! پس از به روزرسانی لینک های ثابت، URL های قدیمی هدایت می شوند. به طور پیش فرض فعال است، اما می توانید آن را در تنظیمات پلاگین خاموش کنید.

 همچنین می توانید برای هر پست، صفحه یا اصطلاح، هدایت URL اضافی را تنظیم کنید. آنها می توانند به عنوان لینک کوتاه یا نام مستعار URL استفاده شوند.

تنظیم لینک های ثابت ووکامرس

در کمتر از ۲ دقیقه product /، / product-category / را از آدرس اینترنتی (URL) فروشگاه حذف کنید. می توانید چندین لینک ثابت را همزمان با چند کلیک به روز کنید. به همین ترتیب، می توانید URL های هر محصول / دسته را یکی یکی تنظیم کنید. 

آیا می خواهید شماره های SKU را به لینک ثابت ووکامرس اضافه کنید؟ این با Permalink Manager بسیار آسان است. دستورالعمل ها را دنبال کنید و شماره های SKU را به URL های محصول اضافه کنید. 

فیلدهای سفارشی را به لینک های ثابت وردپرس اضافه کنید. آیا به دنبال راهی آسان برای افزودن فیلدهای سفارشی به لینک های ثابت هستید؟ Permalinks Manager ساده ترین راه حل است! می توانید دستورالعمل های دقیق را در این مقاله بیابید. این نه تنها با فیلدهای سفارشی بومی بلکه با پلاگین های شخص ثالث نیز کار می کند. این برنامه شامل فیلدهای پیشرفته سفارشی، انواع مجموعه ابزارها و ووکامرس است. 

پایه های Slug ها و لینک ثابت را کپی کنید. به دلیل محدودیت های فنی، وردپرس اجازه استفاده از پایه لینک ثابت را برای بیش از یک نوع محتوا نمی دهد. Permalinks Manager به شما امکان می دهد تا بر این مشکل غلبه کنید و فرمت لینک ثابت را برای چندین نوع پست و طبقه بندی های مشابه حفظ کنید. تا زمانی که permalinks را منحصر به فرد نگه دارید، می توانید دقیقاً از همان Slug در چندین لینک ثابت استفاده کنید!  

گردآوری: نایس کدرز

دیدگاه ها

کامنتی برای این پست وجود نداره

چند مطلب دیگه

آخرین مطالب

افزودن دیدگاه


ارسال
بیخیال
shakhe 1 shakhe 2