shkhe
افزونه مدیریت کتابخانه وردپرس | افزونه Real Media Library نسخه 4.17.8 افزونه مدیریت کتابخانه وردپرس | افزونه Real Media Library نسخه 4.17.8
adminPhoto

علی شفیعی

مدیرعامل

افزونه مدیریت کتابخانه وردپرس | افزونه Real Media Library نسخه 4.17.8

اشتراک گذاری مطلب

افزونه مدیریت کتابخانه وردپرس | افزونه Real Media Library نسخه 4.17.8

افزونه مدیریت کتابخانه وردپرس | افزونه Real Media Library : احتمالا شما مدیر یا نویسنده یک وبسایت وردپرسی بزرگ هستید و دارای تعداد زیادی فایل ها و عکس ها و ویدیو ها و … میباشید.

 کتابخانه رسانه وردپرس سازماندهی شده نیست و قابلیت ترتیب چینی و مرتب سازی فایل ها را ندارد و نمیتوان برای هرفایل مسیر و پوشه مشخصی تعیین کرد. 

تا در اینده براحتی به آنها دسترسی داشته باشید و اگر تعداد فایل ها هم زیاد باشد ,جستجو و پیداکردن یک فایل خاص به کابوس تبدیل میشود. اما دیگر نگران نباشید. 

WordPress Real Media Library نام افزونه ای کاربردی و تجاری برای سیستم وردپرس می باشد. که شما را قادر می سازد که در کتابخانه رسانه ای وردپرس به ایجاد دسته بندی برای تصاویر و ویدیو ها و همچنین فایل های آپلود شده بپردازید و فایل های خود را برای هر بخش سازماندهی کنید.

 اگر به دنبال یک افزونه بسیار کار آمد هستید که بتوانید فایل های خود را هرچه آسان تر در وردپرس دسته بندی کنید پیشنهاد ما به شما افزونه مدیریت کتابخانه وردپرس می باشد.

افزونه Real Media Library
افزونه مدیریت کتابخانه وردپرس

ویژگی های افزونه وردپرس:

  • ایجاد پوشه و گالری و کالکشن درون کتابخانه رسانه وردپرس
  • کنترل کامل برروی فایل ها (تغییرنام – حذف – انتقال فایل – تعیین مسیر)
  • سازگار با تلفن همراه و تبلت ها(Touch Devices)
  • فیلتربندی و تعیین دسته های مختلف برای فایل های درون کتابخانه رسانه
  • قابلیت کشیدن و رها کردن فایل ها(Drag&Drop)
  • اپلودسنتر ایجکس و اپلودسریع و بهینه فایل ها
  • سازگار با Revolution Slider
  • ایجاد گالری و مجموعه درون پوشه ها
  • سازگار با سایت چندکاربره(Multisite)
  • سازگار با ووکامرس

چرا به افزونه مدیریت قدرتمند کتابخانه وردپرس نیاز دارید؟

فروشگاه اینترنتی یا وب سایت خبری در حال رشد وردپرس به این معنی است که شما هر روز تعداد زیادی پرونده رسانه جدید به پایگاه داده خود اضافه می کنید. در عرض چند هفته وب سایت شما با هزاران پرونده رسانه پر خواهد شد. چگونه می توانید یکی از این پرونده ها را در یک لیست مسطح پیدا کنید ؟ 

رسانه خود را با سهولت تنظیم کنید اینجاست که پلاگین مدیریت دسته بندی رسانه ها برای این کار بهترین گزینه هست . با استفاده از این افزونه می توانید به راحتی پوشه ها ، مجموعه ها و گالری های تصاویر خود را ایجاد کنید تا کتابخانه رسانه خود را به درستی سازماندهی کنید. 

دفعه دیگر که به دنبال یک فایل هستید ، کافیه به پوشه بندی درستی که ایجاد کردید برید و از سرعت و نظم خاص آن لذت ببرید سازماندهی فایل های که قبلا در قسمت رسانه سایت بارگزاری کرده اید با کشیدن و انداختن آنها در پوشه ها هدفمند به راحتی انجام می شود .

 علاوه بر این ، می توانید از پلاگین مدیریت دسته بندی رسانه ها برای اضافه کردن گالری رسانه به پست های خود از ویرایشگر "New Post" وردپرس استفاده کنید. با این کار می توانید یک پوشه رسانه کامل به عنوان گالری قابل تنظیم به پست های وردپرس خود اضافه کنید.

کتابخانه Real Media یک افزونه وردپرس ضروری برای مدیریت رسانه است که می تواند باعث صرفه جویی در وقت زیادی شود که باید برای مدیریت پرونده های رسانه ای خود صرف کنید.

پوشه ها ، مجموعه ها و گالری ها

همانطور که از تصاویر بالا مشاهده می کنید پلاگین Real Media Library از سه روش برای سفارش پرونده های شما پشتیبانی می کند: 

پوشه : یک پوشه می تواند شامل هر نوع پرونده و مجموعه باشد ، اما نه گالری. برای ایجاد یک زیر پوشه ، کافیست یک پوشه را از لیست انتخاب کرده و روی دکمه ایجاد پوشه کلیک کنید. مجموعه : مجموعه نمی تواند حاوی پرونده باشد. اما می توانید مجموعه ها و گالری های مورد نظر خودتان را ایجاد کنید. 

گالری : برای شما راحت تر تشخیص می دهد که گالری های بصری شما در کجا قرار دارند. همچنین می توانید تصاویر را به ترتیب تصویر خود بکشید و رها کنید. 

گردآوری: نایس کدرز

دیدگاه ها

کامنتی برای این پست وجود نداره

چند مطلب دیگه

آخرین مطالب

افزودن دیدگاه


ارسال
بیخیال
shakhe 1 shakhe 2